.: روزهای تنهایی :.
یادداشت هایی برای هیچکس
و همچنان تنهایی را خواهم سوخت ...
بمیرمت شکسته دل چه بی صداست شکستنت ...
+
نوشته شده در جمعه بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۸۵ ساعت 23:3 توسط هیچکس
ای شمع آهسته بسوز
که شب دراز است هنوز
ای اشک آهسته بريز
که غم زياد است هنوز
خانه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین نوشته ها
نوشتههای پیشین
بهمن ۱۳۸۸
آذر ۱۳۸۸
مهر ۱۳۸۸
فروردین ۱۳۸۸
تیر ۱۳۸۷
خرداد ۱۳۸۷
فروردین ۱۳۸۷
بهمن ۱۳۸۶
آبان ۱۳۸۶
مهر ۱۳۸۶
شهریور ۱۳۸۶
مرداد ۱۳۸۶
تیر ۱۳۸۶
فروردین ۱۳۸۶
اسفند ۱۳۸۵
بهمن ۱۳۸۵
آبان ۱۳۸۵
مهر ۱۳۸۵
تیر ۱۳۸۵
خرداد ۱۳۸۵
اردیبهشت ۱۳۸۵
فروردین ۱۳۸۵
اسفند ۱۳۸۴
بهمن ۱۳۸۴
دی ۱۳۸۴
آذر ۱۳۸۴
آبان ۱۳۸۴
مهر ۱۳۸۴
شهریور ۱۳۸۴
مرداد ۱۳۸۴
تیر ۱۳۸۴
خرداد ۱۳۸۴
اردیبهشت ۱۳۸۴
فروردین ۱۳۸۴
اسفند ۱۳۸۳
پیوندها
++ روزنوشتهاي هيچكس ++
BLOGFA.COM